Romnes Trondheim AS søker nå etter en ny operativ leder til vår avdeling i Trondheim. Vi søker en person som skal ha hovedansvaret for den daglige driften, samt drive med operativt salg mot nye og eksisterende kunder. Vår nye leder skal bidra til å løfte avdelingen ytterligere og bearbeide markedet slik at også nye kunder vil få gleden av å bli kjent med Romnes sitt unike konsept. Stillingen rapporterer direkte til konsernledelsen.
Arbeidsoppgaver
- Daglig drift av avdelingen, herunder
- Personalansvar og daglig oppfølging av i dag 7 ansatte
- Hovedansvar for lokalt lager, kundeservice, logistikk og salg
- Salg og formidling av Romnes sine varer og tjenester til eksisterende og nye kunder, hovedsakelig innen bilbransjen
- Koordinere og tilrettelegge for kurs til våre kunder i egne lokaler
- Holde oversikt over markedet og jobbe strategisk med å bygge nettverk
- Være en relasjonsbygger i avdelingens geografiske område, som er hele Trøndelag
- Komme med forslag om nødvendige endringer og investeringer
Ønskede kvalifikasjoner
- Det vil være en stor fordel med relevant bransjeerfaring
- Du har ledererfaring og personlige egenskaper knyttet opp til det å være en god leder
- Du bør ha salgserfaring og kan vise til gode salgsresultater
- Gode kommunikasjons- og formidlingsevner på norsk, både skriftlig og muntlig
- God IT-kompetanse på MS Office og administrative verktøy, samt web og sosiale medier
- Du bør ha god forretningsforståelse
- Førerkort kl B
Personlige egenskaper
- Du som leder bør se den enkelte medarbeider, hjelpe til og være tilgjengelig når det trengs
- Du er opptatt av å bygge nyttige nettverk og identifiserer kommersielle muligheter for å nå dine mål
- Du er opptatt av kvalitetsmessig gode resultater med sterk forretningsforståelse
- Du er selvstendig, stødig, til å stole på og får ting gjort
- Du samarbeider godt og deler erfaring og kunnskap med de rundt deg
- Du er omgjengelig og overbevisende og får gjerne gjennomslag for dine ideer og planer
- Du er samvittighetsfull og forholder deg til Romnes` forankrede strategi og prosedyrer
Vi tilbyr
- En rolle som vil gi personlige og faglige utfordringer
- En jobb i et meget solid selskap med lange tradisjoner
- En jobb i et positivt og kunnskapsrikt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger
- Bilordning, eventuelt firmabil
Interessert?
Ta kontakt med Bemanningsbyraaet v. Laila M. Håkonsen (tlf. 95 77 00 74) for ytterligere informasjon. Din CV og søknad registreres ved å trykke på søknadslinken. Av hensyn til personvern/GDPR har vi ikke mulighet til å behandle søknader mottatt per e-post. Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver frem til en søknad foreligger.
Har du relevant fagkompetanse og lyst på jobben? Søk!
Bemanningsbyraaet er et anerkjent rekrutteringsselskap og ett av Norges beste vikarbyrå. Vi rekrutterer til faste og midlertidige stillinger innen områdene kontor og administrasjon, økonomi og regnskap, IT, kundeservice, salg og marked, lager, logistikk og industri.
Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Du vil få en coachplan som anbefaler deg hva du kan gjøre for å oppnå størst mulig suksess i denne og fremtidige jobber. Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer.
Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no