Betek er spesialistleverandør til elektrobransjen og heleid av EL-Proffen, landets største elektrikerkjede. Vi selger installasjonsprodukter, belysning og lysrelaterte produkter til EL-Proffens medlemsbedrifter. Vi har opplevd sterk vekst de siste årene og vi ønsker å fortsette veksten.
Vi vil styrke vår backoffice funksjon og søker nå etter en administrasjonsmedarbeider med sterke IT kunnskaper og interesse, som kan være med å bidra til en effektiv og strømlinjeformet arbeidshverdag.
I Betek vil du ha en dynamisk og fleksibel hverdag. Det innebærer at du i løpet av en arbeidsdag vil ha flere forskjellige arbeidsoppgaver, og vil være ansvarlig for å utforme, vedlikeholde og videreutvikle driftsrutiner internt og eksternt. Du vil sikre at vi leverer pålitelig informasjon og sørge for både effektiv og god informasjon internt i selskapet, til styret og til eksterne interessenter.
Det er en allsidig stilling plassert sentralt i selskapet. Du må trives med å ha god oversikt, være engasjert og nysgjerrig på hva som rører seg i bedriften, slik at du sammen med teamet kan være en støtte og ressurs for den operative driften.
Dine viktigste arbeidsoppgaver:
- Superbruker på våre IT-systemer
- Rapportering og kvalitetsarbeid rettet til vårt CRM og kundedata
- Bestille IT-utstyr og administrere brukerlisenser for interne ansatte
- Lage og vedlikeholde brukerveiledninger og dokumentasjon til våre kunder
- Ordrebehandling og reklamasjonshåndtering
Ønskede kvalifikasjoner
- Interesse for teknologi og utnyttelse av denne
- Praktisk erfaring med IT-drift og support er en fordel
- Ønskelig med kompetanse innen Superoffice e.l. CRM systemer
- Økonomisk kunnskap og god tallforståelse
- IKT-servicefag/dataelektronikk med fagbrev eller annen relevant høyere utdannelse. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
Vi tror dette er deg:
- Du er nysgjerrig og har gode IT-kunnskaper på både hardware og software
- Har relevant praksis/erfaring med kvalitetsarbeid og rapportering
- Evner å skape endring og forbedring for en mer strømlinjeformet arbeidshverdag
- Relasjonsbygger både internt og eksternt
- Evner å jobbe selvstendig og tar initiativ
- Behersker norsk og engelsk muntlig og skriftlig godt
- Du er strukturert og serviceinnstilt
Vi kan tilby:
- En spennende, variert og synlig rolle med store påvirkningsmuligheter
- God opplæring og oppfølging fra sterkt kompetente kolleger
- En sentral stilling som har en viktig plass i virksomhetens strategi og drift
- Svært godt arbeidsmiljø, der bedriften har stort fokus på de ansatte
- Nye flotte lokaler med gratis parkering og lademuligheter
- Konkurransedyktige betingelser
Interessert? Ta gjerne kontakt med våre rådgivere i Bemanningsbyraaet Merete Svendsen, tlf. 95 18 63 31, eller Nina Albert Bjercke tlf. 93 04 34 45, dersom du vil vite mer om stillingen.
Har du relevant fagkompetanse og lyst på jobben? Søk!
Bemanningsbyraaet er et anerkjent rekrutteringsselskap og ett av Norges beste vikarbyrå. Vi rekrutterer til faste og midlertidige stillinger innen områdene kontor og administrasjon, økonomi og regnskap, IT, kundeservice, salg og marked, lager, logistikk og industri.
Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Du vil få en coachplan som anbefaler deg hva du kan gjøre for å oppnå størst mulig suksess i denne og fremtidige jobber. Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer. Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no