Com2gether er en totalleverandør av kundetilpassede handels-, IT- og kommunikasjonstjenester til små og mellomstore virksomheter. Vi er i vekst og skal nå ansette en avdelingsleder i Bergen. Avdelingslederen får ansvar for å lede og videreutvikle teamet i Bergen samt å gjennomføre selskapets strategier for å nå fastsatte mål til lønnsom vekst og styrke vår markedsposisjon.
Er du den vi søker?
Skal du passe inn i vårt team må du nok ha en god dose humor og ha stå-på-vilje
. Vi liker å vinne og være best - og det må du også. Er du i tillegg lærevillig, strukturert og løsningsorientert er det god sjanse for at det er akkurat deg vi ønsker å ha med på laget.
Hos oss er alle like viktige
Hos oss i Com2gether blir du en del av en bedrift som leverer gode kundeopplevelser og nytte
for kundene fra start til mål! Vi har flere avdelinger rundt om i landet og er alltid på jakt etter nye gode medarbeidere som er med på å gjøre oss sterkere som ett lag. Lagfølelsen står sterkt
hos oss i Com2gether og vi er på ballen for å vinne og beholde kunder – hver eneste dag.
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper
- Det er en fordel dersom du har høyere utdanning, men erfaring kan kompensere for nivå og lengde på utdanning
- Kompetent på rådgivning og salg
- Fordel med ledererfaring men vi er åpne for søkere som har ambisjoner om og evner å lede og videreutvikle dyktige ansatte
- Du har gode kommunikasjonsevner og stoler på egne beslutninger
- God evne til å kommunisere både skriftlig og muntlig på norsk og engelsk
- God økonomiforståelse
- Ansvarsbevisst
- Motiverende, engasjerende og inspirerende, med et glimt i øye
- Sosial og glad i nettverksbygging
Hovedoppgaver
- Videreutvikle og gjennomføre selskapets strategier for å nå fastsatte mål til lønnsom vekst og styrke vår markedsposisjon
- Bidra til å vinne kontrakter gjennom aktivt salg og videreutvikling av eksisterende kunderelasjoner.
- Salgsoppfølging.
- Bistå i større kunde-caser.
- Avdelingsleder avholder avdelingsmøter internt i regionen.
- Avdelingsleder skal, i likhet med øvrige medarbeidere på denne avdelingen drive salg av selskapets varer og tjenester.
Ansvar
- Ansvar for salgsbudsjettering ved avdelingen
- Ansvar for eget salg i forhold til salgsbudsjett
- Faglig og administrativt ansvarlig for avdelinger tilknyttet region Bergen
- Operativt ansvar for avdeling når det gjelder bemanning med eksisterende ressurser
- Ansvarlig for at avdelingen/avdelingene etterlever rutiner og instrukser fra administrasjonen
- Delta i ledergruppen via avdelingsledermøter
- Sammen med Salgsleder videreutvikle avdelingen i tråd med overordnet målsetting og strategi
Interessert? Ta kontakt med Anders Lager for ytterligere informasjon om stilingen. For å søke på stillingen logg deg inn på www.bemanningsbyraaet.no
Vi ser frem til å høre fra deg!
Com2gether er en landsdekkende totalleverandør av kundetilpassede handels-, IT- og kommunikasjonstjenester til små og mellomstore virksomheter.
Siden etableringen av selskapet i 1993 er flere selskap i beslektede bransjer innlemmet i selskapet. Slik kan Com2gether tilby hele spekteret av tjenester og produkter til små og mellomstore bedrifter og kjeder. Vi tilbyr tilpassede og komplette løsninger.
Com2gether er oppdatert på markedets beste løsninger innen
butikkdata,
tele- og kommunikasjonstjenester, og har
avdelinger hele landet.
Vi leverer kjente produkter som, Telenor, Telia, ICE, HiP, PCKasse, GlobalConnect, Office 365